Οι Αλκυονίδες Μέρες στις αναγνωστικές επιλογές του deBop

Τα βιβλία που προλαβαίνεις να διαβάσεις λίγο πριν τις φθινοπωρινές εκδόσεις!

Τα βιβλία που προλαβαίνεις να διαβάσεις λίγο πριν τις φθινοπωρινές εκδόσεις!

Αλκυονίδες Μέρες, Ευτυχία Γιαννάκη, εκδόσεις Ίκαρος

 

Το πρώτο βιβλίο της Τριλογίας της Αθήνας με τίτλο «Στο πίσω κάθισμα» έχει αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές και ένα βραβείο για το καλύτερο Ελληνικό Μυθιστόρημα του 2017. Η Ευτυχία Γιαννάκη έχει επιστρέψει με το δεύτερο μέρος της Τριλογίας και μας ενθουσιάζει ακόμη μία φορά. Ο Χάρης Κόκκινος και η ομάδα του βρίσκονται μπροστά σε μία υπόθεση δολοφονίας. Ο χρόνος μοιάζει να τους απειλεί ενώ πολλά είναι και τα προσωπικά ζητήματα που καλείται να διαχειριστεί.

Η πλοκή του βιβλίου είναι για ακόμη μία φρά άκρως ενδιαφέρουσα, γρήγορη και χωρίς άσκοπες παύσεις ή φλυαρίες για να επιτευχθεί το μέγιστο της αγωνίας. Η συμπαγής δομή και η καλή αφήγηση είναι από μόνα τους τα στοιχεία αυτά που αρκούν για να κάνουν τον αναγνώστη να διαβάσει ασταμάτητα το βιβλίο. Κάθε λέξη μέσα στην αφήγηση έχει λόγο ύπαρξης και συνηγορεί υπέρ της έντασης.

Μία αξιοσημείωτη αντίφαση φαίνεται να λαμβάνει χώρα στις «Αλκυονίδες Μέρες»: όσο κρατούν οι φωτεινές και ζεστές αυτές μέρες, τα πάνα στη ζωή του Αστυνόμου Χάρη Κόκκινου μοιάζουν να τρέχουν ασταμάτητα, νευρικά, δημιουργώντας έναν ασφυκτικό κλοιό γύρω του. Μόλις αυτές οι λαμπρές μέρες κοπάσουν, η λύση της ιστορίες φαίνεται να δίνει λίγη ακόμη παράταση στις Αλκυονίδες μέρες.

Σύνταξη κειμένου: Μαντώ Χαντζή, Έφη Χρυσού, Γεωργία Σουβατζή

Δείτε τα υπόλοιπα βιβλία που επιλέγει το deBop 

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Πρόσφατα άρθρα

Κατηγορίες

Facebook

Instagram

Twitter

Εγγραφείτε στο Newsletter

Η Τριλογία της Αθήνας

#1 Στο Πίσω Κάθισμα – “Πόσο πιθανό είναι να δολοφονήσεις κάποιον, αντί να τον φιλήσεις;”
#2 Αλκυονίδες Μέρες – “Σε μια κοινωνία που αδυνατεί να προστατεύσει τον αδύναμο κανείς δεν είναι αθώος.”
#3 Πόλη στο Φως – “Μέχρι που μπορείς να φτάσεις όταν δεν έχεις πια τίποτα να χάσεις;”

© Ευτυχία Γιαννάκη – Eftychia Giannaki 2020