Bookpress: 40 καλά λογοτεχνικά βιβλία για το καλοκαίρι (και για κάθε εποχή)

Σαράντα λογοτεχνικά βιβλία, ελληνικά και μεταφρασμένα, επιλέξαμε για τους αναγνώστες της bookpress.gr από τα πολλά καλά βιβλία που έφτασαν στα χέρια μας τους προηγούμενους μήνες. Δείτε τα και διαλέξτε το δικό σας αγαπημένο βιβλίο του καλοκαιριού.

Επιμέλεια: Κώστας Αγοραστός, Κ.Β. Κατσουλάρης

Αστυνομικά

Στη συνέχεια, δύο αστυνομικά μυθιστορήματα, ή καλύτερα δύο κοινωνικά μυθιστορήματα με αστυνομική πλοκή: Το τελευταίο της πολυγραφότατης Ευτυχίας Γιαννάκη, με τίτλο Οι ναυαγοί του Αυγούστου. Το μυθιστόρημα της Γιαννάκη διαδραματίζεται στην Πάρο και στην Αστυπάλαια, αλλά και στην Αθήνα, τον Αύγουστο του 2021, και βάζει στο κέντρο του μια ιδιαίτερα δραματική και σκοτεινή στιγμή της σύγχρονης ελληνικής ζωής, τη δολοφονία του συγγραφέα Κώστα Ταχτσή. Ο ντετέκτιβ Χάρης Κόκκινος θα αφήσει άρον άρον τις διακοπές του και θα επιδοθεί στην αναζήτηση στοιχείων για μια υπόθεση που, όπως φαίνεται, ίσως είναι η σημαντικότερη της καριέρας του. 

Από την άλλη, το μυθιστόρημα του Βαγγέλη Μπέκα με τίτλο Παγωμένα πέλματα βάζει στο κέντρο του τις γυναικοκτονίες, καθώς ένα ενδιαφέρον δίδυμο αστυνομικού και δημοσιογράφου αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τους φόνους. «Ένα σύγχρονο μυθιστόρημα για την αξία της φιλίας και τη μάχη των φύλων σε μια Αθήνα που ανοίγεται στη θάλασσα…»

Δείτε όλες τις επιλογές εδώ: https://bookpress.gr/stiles/protaseis/16002-40-kala-logotexnika-vivlia-gia-to-kalokairi-kai-gia-kathe-epoxi

Ακούστε και το podcast “Να ένα βιβλίο” του Κώστα Κατσουλάρη με τις επιλογές 20 λογοτεχνικών βιβλίων.

https://na-ena-vivlio.simplecast.com/episodes/20-logotexnika-vivlia-gia-to-kalokairi-kai-gia-panta-igSfaQsG

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Πρόσφατα άρθρα

Κατηγορίες

Εγγραφείτε στο Newsletter

Η Τριλογία της Αθήνας

#1 Στο Πίσω Κάθισμα – “Πόσο πιθανό είναι να δολοφονήσεις κάποιον, αντί να τον φιλήσεις;” 

#2 Αλκυονίδες Μέρες – “Σε μια κοινωνία που αδυνατεί να προστατεύσει τον αδύναμο κανείς δεν είναι αθώος.”

#3 Πόλη στο φως – “Μέχρι που μπορείς να φτάσεις όταν δεν έχεις πια τίποτα να χάσεις;”

© Ευτυχία Γιαννάκη – Eftychia Giannaki 2022