iefimerida: Διαβάζουμε αστυνομικές ιστορίες με φόντο τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα

Screen Shot 2018-07-31 at 12.08.33

Γράφει η Χριστίνα Δρούζα

Η Τατιάνα Αβέρωφ, ο Γρηγόρης Αζαριάδης, η Ευτυχία Γιαννάκη , η Ισμήνη Καπάνταη και η Χρύσα Σπυροπούλου γράφουν αστυνομικές ιστορίες με φόντο τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.

ΠΟΛΗ ΣΤΟ ΦΩΣ

«Ποιος καρφώνει στην κοιλιά μια έγκυο γυναίκα;» Η Μαριλένα Νομικού, πρώην μοντέλο με ζηλευτή καριέρα, βρίσκεται άγρια δολοφονημένη στη μονοκατοικία της στο Καβούρι. Ο Αστυνόμος Χάρης Κόκκινος και η ομάδα του αναλαμβάνουν να εξιχνιάσουν το έγκλημα που θα τους οδηγήσει στα κυκλώματα ντόπινγκ στον αθλητισμό και σε έναν που ξεκίνησε από τη ματωμένη Σερβία του1995 για να καταλήξει στην ταλαιπωρημένη Αθήνα του 2014. Ταυτόχρονα, ο αστυνόμος Κόκκινος έχει να αντιμετωπίσει τη δίκη του γιού του· μια υπόθεση που δοκιμάζει τις αντοχές του περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη, καθώς αναζητά τις δικές του ευθύνες στα λάθη του παρελθόντος.

Με την «Πόλη στο Φως» ολοκληρώνεται η Τριλογία της Αθήνας, μια αστυνομική σειρά που αγαπήθηκε πολύ από το αναγνωστικό κοινό. Για άλλη μια φορά η Αθήνα είναι ο σιωπηλός πρωταγωνιστής της ιστορίας, μια πόλη που αγκομαχάει γονατισμένη από την κρίση, τις δυσκολίες, την ανομία και την εγκληματικότητα. Ο Αστυνόμος Χάρης Κόκκινος είναι ο νέος ήρωας της πόλης. Η Ευτυχία Γιαννάκη συνδυάζει την αστυνομική δράση με την οξύτατη κοινωνική ματιά, σε ένα μυθιστόρημα που μάλλον θα γίνει κλασικό στο είδος του.

Περισσότερες επιλογές βιβλίων εδώ: Διαβάζουμε αστυνομικές ιστορίες με φόντο τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα [εικόνες] | iefimerida.gr

 

 

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Πρόσφατα άρθρα

Κατηγορίες

Facebook

Instagram

Twitter

Εγγραφείτε στο Newsletter

Η Τριλογία της Αθήνας

#1 Στο Πίσω Κάθισμα – “Πόσο πιθανό είναι να δολοφονήσεις κάποιον, αντί να τον φιλήσεις;”
#2 Αλκυονίδες Μέρες – “Σε μια κοινωνία που αδυνατεί να προστατεύσει τον αδύναμο κανείς δεν είναι αθώος.”
#3 Πόλη στο Φως – “Μέχρι που μπορείς να φτάσεις όταν δεν έχεις πια τίποτα να χάσεις;”

© Ευτυχία Γιαννάκη – Eftychia Giannaki 2020