Άκου τη γυναίκα: 51 βιβλία Ελληνίδων λογοτεχνών που ξεχώρισαν το 2021

Λογοτεχνία από την πένα γυναικών. Υπάρχει, πράγματι, ανάγκη ανάδειξης γυναικών συγγραφέων εν έτει 2021 και σύντομα 2022; Απαντάμε καταφατικά με μια επιλογή που συνθέτει ένα εξαιρετικό, πολύμορφο και πολυφωνικό κόρπους λογοτεχνικών έργων που κυκλοφόρησαν τη χρονιά που διανύσαμε. 

Επιμέλεια: Book Press

ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ 

Στις αρχές του 2021 η Χίλντα Παπαδημητρίου επανήλθε με ακόμη μια ιστορία του αστυνόμου Χάρη Νικολόπουλου. Στο μυθιστόρημά της Ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου (εκδ. Μεταίχμιο) τα θέματά της είναι επίκαιρα όσο δεν παίρνει: κακοποημένες γυναίκες, θύματα σεξουαλικού τράφικινγκ, υπόκοσμος, ναρκωτικά σε μια Αθήνα δυσώδη και γεμάτη παγίδες. Η ιστορία ξεδιπλώνεται γύρω από την αναζήτηση των δολοφόνων μιας γυναίκας που έμπαινε εμπόδιο στα σχέδια σκοτεινών κυκλωμάτων. Με τις πιο νοσηρές και καταχθόνιες πλευρές της ίδιας πόλης έρχεται αντιμέτωπη και η ηρωίδα της Κικής Τσιλιγγερίδου που ολοκληρώνοντας την «Τριλογία της Στέλλα Άνταμς» εξέδωσε φέτος το Κρύο δέρμα(εκδ. Bell). Η αστυνόμος Στέλλα Άνταμς είναι πλέον μια ολοκληρωμένη ηρωίδα με παρελθόν που παλεύει με τους προσωπικούς της δαίμονες. Μεταξύ Αθήνας και Ύδρας ξεδιπλώνεται η ιστορία της Ευτυχίας Γιαννάκη στο δεύτερο βιβλίο της «Τριλογίας του βυθού» Η φωλιά του ιππόκαμπου (εκδ. Ίκαρος) όπου ο αστυνόμος Χάρης Κόκκινος καλείται να χειριστεί υποθέσεις ενδοοικογενειακής βίας. Κλειστά στόματα υπερασπίζονται συμφέροντα ενώ η διάκριση μεταξύ αλήθειας και ψέμματος αρχίζει να γίνεται δυσδιάκριτη.

Δείτε όλες τις επιλογές >> https://bookpress.gr/stiles/protaseis/14623-akou-ti-gynaika-peninta-vivlia-ellinidon-logotexnon

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Πρόσφατα άρθρα

Κατηγορίες

Εγγραφείτε στο Newsletter

Η Τριλογία της Αθήνας

#1 Στο Πίσω Κάθισμα – “Πόσο πιθανό είναι να δολοφονήσεις κάποιον, αντί να τον φιλήσεις;” 

#2 Αλκυονίδες Μέρες – “Σε μια κοινωνία που αδυνατεί να προστατεύσει τον αδύναμο κανείς δεν είναι αθώος.”

#3 Πόλη στο φως – “Μέχρι που μπορείς να φτάσεις όταν δεν έχεις πια τίποτα να χάσεις;”

© Ευτυχία Γιαννάκη – Eftychia Giannaki 2022